| nea, säde, hilma, minea :) |
noi kuvat on tyylii 2 viikkoo vanhoja enkä muista yhtää mitää et mitä me tehtii sillo mut onneks mul oli nyt noit kuvii.
mut tänää olin koulun jälkee säteen kaa, mentii meillle ja alettii leipoo jotai kakkuu...siit tuli ihan sika hyvää !
sit sen jälkee säde meni kotii syömää pizzaa ja se tuli sit sen jälkee taas meille ja alettii syömää sitä kakkuu..
sit me mentii koulunpihalle vaik siel on iha tylsää ja oltii hetki kian kaa kunnes se feidas meijät :D
istuttii sit siel kasii saaakka ja sit sinne tuli jotai tyyppei kysyy kaikkee et "minkä maalaisii te ootte" jne...:D
huomen ois tarkotus olla veeran kaa ! ihanaa taaas olla sen kaa pitkäst aikaa <3 !
| <3 |
moikka (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti