moooi ! kerron nyt nopee et mitä oon tehny tänää ku en muista yhtää et mitä tein eile ja sitä edellisenä päivänä...
menin kymppii kouluu ja meil oli heti äikkää ja oli koe..se meni ihan hyvin :). sit meil oli loput neljä tuntii & tehtii siel tiikerikakkuu ja jotai juustopasteijoit. sain siit köksän kokeest 9- ! oon iha sika ilone ! mut sain sit todistuksee kasin ku oon ollu nii levoton niil tunneil :s.
sit ku päääsin puol neljä nii olin säteen kaa ja tultii meille. sit yhtäkkii säde vaaa rupee huutaa ja kiljuu ja sit olin koko aja sillee et " mikä sullle tuli ?:D" sit se vaa et " amoril on punkki sen tassus!" sit muaki alko ällöttää iha sikan ku se oli semmone tosi iso ja harmaaa....sit päätettii et otetaa se pinseteil pois !
saatiin se sit loppujenlopuks pois mut siin meni ainaki 15 min ku se ei lähteny pois siit ku se oli nii syväl.
sit mun piti mennä kuudeks harkkoihi ja siel oli taas iha sika kivaa !
huomen ois tarkotus mennä säteen kaa leffaa kattoo diktaattori (: & teit lukijoit on tullu lisää ! <3
 |
| tiikerikakku |
 |
| juustopasteija |
 |
| sali (: |
 |
| emmi <3 |
 |
| siiri <3 |
 |
| lotta <3 |
 |
me mennää kirpparille myymää kaikkee ton ryhmän kaa nii tehtii tommoset paidat :D (edest) |
 |
| (takaa) |
 |
| tälläst tänää (: |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti