moii ja sori tää postaustauko ! en oo voinu laittaa mitää kuvii ku kamera on jääny nealle ja en haluu tehä semmosii postauksii jois ei oo kuvii ku niit tuleee aika tylsiä, mut teen huomen JOS nea sit muistaa ottaa mun kameran huomen kouluu...
ja onks jotain toivepostauksii ? :)
 |
| moikka (: |
hei cool!!! ihana kuva :) kylmä sen tuon !! :D
VastaaPoistaTee meikkipostaus(:
VastaaPoistajoo voisin ! :)
Poista