perjantai 4. toukokuuta 2012

sick of crying tired of trying yeah i'm smiling but inside i'm dying

moooi ! täst tulee tosi lyhyt postaus ku en jaksa kirjottaa ku kurkku on ihan sika kipee ja kauhee yskä.
ku menin aamul lääkärii ja se oli sillee et "ei sun kannata mennä kouluu " mut menin sit pariks tunniks kunnes tuli ihnan hirveit yskäkohtauksii :( sit tulin kotii  ja nea ja minea tuli meille joskus 3-4 aikaa, just ku olin suihkus :)
meil oli taas tosi kivaa mut en jaksanu tehä mitää nii ei se sit ollu mulle sillee yhtää kivaa.







laatu <3
moikka ! ja pitäkää hauska viikonloppu (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti