ku menin aamul lääkärii ja se oli sillee et "ei sun kannata mennä kouluu " mut menin sit pariks tunniks kunnes tuli ihnan hirveit yskäkohtauksii :( sit tulin kotii ja nea ja minea tuli meille joskus 3-4 aikaa, just ku olin suihkus :)
meil oli taas tosi kivaa mut en jaksanu tehä mitää nii ei se sit ollu mulle sillee yhtää kivaa.
![]() |
| laatu <3 |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti