tiistai 24. huhtikuuta 2012

nollakakkone

moooi ! toi sää on ihan hirveee nyt taas ku maas on vaa jotai kastematoja jotka liilluu jossai lammikos ja sit ku on satanu ihan koko päivän...
MUTTA tänää menin kymppii ja pääsin puol neljä ja meil oli kaks vikaa tuntii kässää ..mut en tehny paljoo mitää muut ku puhuin vaa...sit sain sil tunnil hyvän idean et soittelen kaikille säteen kännyst sillä välin ku säde oli jossai ompelukoneel tekemäs jtn, mut sit kukaa ei tyylii vastannu takas nii päätin sit lähettää jollekki kymmenelle viestii et "rakastan sua ! " ja kaks vastas takas :Dsit otin aukun kännyst juanin numeron ja lähetin sille viestin  et "kusin housuu" :D sit säde tuli ottaa sen kännyn mult pois ja sit se oli koko aja vaa sillee et "eieiiiii vittu iina :D " sitku päästii koulust  nii se juanin numero soitti koko aja säteelle ja säde yritti soittaa takas mut se ei sit vastannu... sitku halusin varmistaa et oliks se juanin numero nii lähetin sen 020202 ja sit ku sain niilt sen vastausviestin nii siin luki jotai funetes ja jonku nimi ja osote nii kelattii säteen kaa et onkohan toi sen iskä..D: .
sit oltii kävelemäs meille päi  ja sit säde halus kostaa mulle ja lähetti mun kännyst elmolle viestii et "elmoooo<3 panettaa...haluun nähä sut " D:...sit käytii samal matkal alepas ja nähtii svetu ja kerrottii sille tää sama tarina ja se oli sillee et juan käyttää sen iskän kännyy tai jtn...D:
sit tultii meille ja oltii koneel ja säde kirjotti kaikkee paskaa mun käyttäjäl ja kysyttii samal faces elmolt et tuliks se viesti sille nii sit se oli sillee et "ei" nii se  "elmoooo<3 panettaa...haluun nähä sut ", tais mennä mun sedälle !...sit säde  leikki amorin kaa  ja  puhuttii kaikkee turhaa ...:D sit huomatttii et jostai kuuluu jotai outoo puhe äänt ja oltii sillee " joo se on lintu !" sit se kuuluu viel viiden minan pääst nii oltii jo vähä sillee et "ööööö..mikä toi on??" sit ku säteen känny oli mun sängys ja amorki oli siin nii se känny oli kai soittanu sille juanille tai sit se oli soittanu säteelle ja katottii se et puhelun kesto nii siin oli 12min, eli amor oli kai painanu jotai näppäint --..:D sit soitin takas siihe numeroo sielt sit vastas mara ja sit se sano et " haaahaaaaa, me kuultii kaikki mitä te puhuitte ! "

kiva toi juttu tos mun suun kohal... 
nea (:

teliö (:


moikka ! (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti