perjantai 27. huhtikuuta 2012

i love it

mooi (:  nyt noi ilmat on ollu tommosii ihanii ja on ollu nii lämmin et pysty olee jo tyylii t-paidal ! <3 kesä tuleeee (;, mut en haluis ruskettuu paljoo ku näytän aina syksyl semmoselt palaneelt makkaralt ku oon nii tumma :/
mut kerron nyt nopee mitä lähipäivän on tapahtunu (:
torstai: menin kasii kouluu ja heti liikkaa ja siel paritanssii....se oli kyl ihan kivaa (: sit koulu loppu joskus kahelt ja huomasin sit et avaimet oli jääny kotii ja takki oli kaapis ja sillo oli aik kylmä nii päätin sit mennä suoraa koulust säteelle ku se asu nii lähel :D sit sen kaa me fädättii, leivottii muffinsei & oltii jälleen kerran faces ja se yks alko lähettelee yhelle ihmiselle nii ällöi viestei nii paljo et alko jo nolottaa olla säteen vieres.
tänää : menin kymppii ja pääsin puol neljä...meil oli 2h äikkää ja 4h köksää ja tehtii hamppareit!.sit mul alkoki jo kuudelt harkat ja ne loppu ysilt ! meil on tanssis iha sika hyvä yhteishenki ja muutenki meil on aina iha sika kivaa siel (: tänääki me vaa laulettii jotai kaanonis ja naurettii ja rentouduttii <3 ! en pystyis lopettaa nyt nykytanssii ku ootte kaikki nii ihania<3 ! + en oo ottanu kameral kuviii nii laitan nyt pari kuvaa netist (:










moikka ! ja pitäkää hauska viikonloppu (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti