sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

aamun asti vaik aamul on matsi onneks meil on tatsii

mooii ! tänää oli ihan sika ihana sää ja kaikkeee ! vihdoinki toi kesä on tulos <3.
mutjoo, heräsin tänää joskus 11...? ja lähin sit joskus yhelt milalle (:. oltii niil jtn puoltuntii ja lähettii junal stadiii.
ei voitu shoppailla ku oli vaa jtn 3e mut käytii mäkis ja käytii alepas ja ostettii suklaat ja toi yks edii ja mentii istuu tyylii kaheks tunniks jonnekki city centerille..sit siihe tuli jtn 3 miest kysyy enkuks et mis on pizza hut ja oltii sillee et we dont know vaik tiiettii et mis se oli mut ei osattu sanoo sitä enkuks..:D
sit kai joskus viidelt lähettii ruoholahtee taas mäkkii ostaa juustot ja lähettii sit milalle (:
oltii milan kaa sit loppuilta ulkon pelkil topeil ja legareil, otettii kuvii, puhuttii, naurettii, ja hypittii :D oli ihan sika  kivaa! , ja suunniteltii meijä tän kesän tulevaa nizzan matkaa (:
mut nyt näit kuvii (: 


leijavuori <3


kivatoiilme..
k

....
kokeilin kaikkii milan vaatteit

<3 :(


moikka ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti