lauantai 28. huhtikuuta 2012

fresh !


moooi ! taas oli ihan sika ihana ilma ja oli ihan sika lämmin <3 !
mut heräsin tänää joskus 11 ja menin sit joskus 1-2 aikaa milalle ja lähettii milan kaa melkee suoraa stadii ku oltii nean ja minean kaa.
sit päätettii milan kaa et ku oli nii ihana ilma nii vois mennä lintsille mut sit ku ei ollu rahaa paljoo nii ostettii semmoset kertaliput ja käytii nopee ukos jonka nea sit kuvas....se oli paljo pahempi ku viime kesän !
kerättii sit sielt lintsin roskiksist kaikki mahdolliset pullot ku haluttii ostaa limuu :d..en muista et mitä tehtii paitsi sen ku juostii teil, rampattii rartikois ja naurettii :D sit tultii joskus illal meille & mila lähti meilt vähä aikasemmi ku nea ja minea :( mut sit nea ja minea nosteli matildaa ja leikki sen kaa :D ne lähti sit meilt joskus kympilt ja saatoin ne amorin ja matildan kaa  (:


panoraama




minea (:






moikkaa ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti