lauantai 21. huhtikuuta 2012

75A siltamäkeen

mooi ! tulin tänää himaa laivalt ja se oli suomes joskus 10 aamul. olin sit joskus puol 12 koton ja aloin valmistautuu tanssiesityksee joka oli jossai tikkurilas ja se ei menny nii hyvi...:D.sit kahelt olin jultsun kaa ja mentii stadii shoppailee paitsi en ostanu mitää ku oli vaa 6e mut jultsu osti farkkushortsit  & aurikolasit ku sil oli visal jtn. 200e...oli tooooosi kivaa olla sen noliksen kaa pitkäst aikaa ku en nää sitä enää kauhee usein :(.lähettii sit tulee joskus 6-7 sit oltii joskus 8 aikaa meillä ja syötii pizzaa ja sit oltii hetken koneel faces :D ja jultsu kirjotti sit sinne sen "se tunne ku on paskat housus" :D..sit toi yks lähti meilt joskus vähä ennen yheksää nii saatoin sen amorin kaa dösärille ja nähtii siel nää kaikki sen vanhat luokkalaiset nii sitä nolotti iha sikan olla siin & mennä siihe bussii :D ! tänää oli iha sika hyvä sää päiväl mut huomiseks on luvattu +15 <3 !













+++ tilattii äitin kaa mulle maanantain jumpin ja se tuli tänää postist ! :)




heippa ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti