When nothing goes right...go left !
lauantai 21. huhtikuuta 2012
shopping in stockholm
gina tricot 12.95
topshop - 10e
gina tricot - 11.95 (siel oli paljo halvempaa ku suomes)
en muista kauppaa mut toi makso 20e
1 kommentti:
Sara
21. huhtikuuta 2012 klo 13.31
Noi eka ja vika paita on ihanii <3
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Noi eka ja vika paita on ihanii <3
VastaaPoista