torstai 3. tammikuuta 2013

Something to tell

Teen nyt tämmösen nopeen postauksen kännykäl ja ajattelin tehä tulevaisuudessaki aina välillä, eli kuvien laatu ei oo mikää (Y)

Kerron nyt vähä et mitä kaikkee lähipäivin on tapahtunu:

Vietin uudenvuoden ihanien ihmisten kaa ja oli tosi kivaa !

Menin keskiviikkona kampaajalle ja sain pitkät hiukset ja oon toosi ilone paitsi et oon joutunu vetää kaikkii särkylääkkeit ku nää kutittaa nyt aluks nii paljo päänahkaa ja muutenki nää sattuu päähä....

Torstaina menin veeran kans leffaa ja meijän piti mennä kattoo nightmare mut sit siin kassal nii ei ollu enää vierekkäisii paikkoi nii mentii kattoo rakkauden pelikenttä joka oli hyvä vaik en aluks tajunnu et se on pelkkää jalkapalloo:)

Sit tänää perjantaina lähen tampereelle mun serkulle ja maanantaina alkaa sit taas koulut.....

















2 kommenttia: