okei sori ihan oikeesti tää ku en oo postaillu paljoo ku en oo ottanu kameral kuvii, vaan tol iphonel ja enkä jaksa laittaa sielt kuvii tänne ku ne ei oo muutenkaa nii hyvä laatusii...mut lähiaikoina on ollu vaan kokeita, aikasia herätyksiä ja ilma on ollu mitä kauhein...mut aattelin laittaa tähä näit "just girly things" kuvia ku tää blogi on tosi orvon näköne ilman:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti