![]() |
| no makeup. |
moiii ! hei pystyn taas lisäilee kuvii:)
mut siis en oo tehny nyt vähää aikaa mitää muut ku ollu kavereiden kaa, leffas, ulkon ja chillaillu koton lökäreis(:
olin tänää kampaajal ja mul suoristettii ja näytän omast mielest ihan kauheelt...:S
kivaku koulut alkaa jo tiistain...tää kesä meni ihan sika nopee ja en oo oikee tehny mitää erikoist...
mut nyt meen aukunkaa hetkeks ulos !
moikka:) !




noi hiukset on oikeesti just ihan sairaan hienot!:p
VastaaPoista