perjantai 10. elokuuta 2012

ON





no makeup.

moiii ! hei pystyn taas lisäilee kuvii:)

mut siis en oo tehny nyt vähää aikaa mitää muut ku ollu kavereiden kaa, leffas, ulkon ja chillaillu koton lökäreis(:
olin tänää kampaajal ja mul suoristettii ja näytän omast mielest ihan kauheelt...:S

kivaku koulut alkaa jo tiistain...tää kesä meni ihan sika nopee ja en oo oikee tehny mitää erikoist...
mut nyt meen aukunkaa hetkeks ulos !

moikka:) !

1 kommentti: