tiistai 30. lokakuuta 2012

Autumn, please be nice to me

moii:) aattelin nyt tulla aktiivisemmaks tän blogin kaa ja tulla pitkäist aikaa kirjottelee tänne ku ei oo tota kuvatila ongelmaa enää!
mutjoo, lähiaikoina oon ollu säteen synttäreil, panostanu kouluu, ollu kavereitten kaa, kikkaillu, ollu leffassa, nauranu, tanssinu ja vihannu tota säätä !
tänää mul oli ranskankoe joka meni aika huonosti mut uskon et saan yli 8:). sit koulun jälkee olin hetken kavereitten kaa mut lähettii sit kaikki himaa ku tuli nii kylmä ja oon vielki ihan jääs..
huomenna ois tarkostus olla iran kaa ja illemmal mennä harkkoihi:)








sori toi laatu^

ps. toi banneri ei jää tommoseks:)

4 kommenttia: