oon ollu nyt viime viikot the OC:n paris ku siihe sarjaa jää koukkuu...kiitti mette(: ja sit oon ollu aika paljo veeran ja ruskan kaa.
mutsiis, lähettii perheenkaa maanantain ajelee mummmolaa ja sit lähettii mummolast keskiviikkon ajelee tampereelle serkuille päin. sit nyt lauantaina oltais menos häihi ja tuun sunnuntai sit himaa :)
oon muute ollu iha fiiliksis ku justin bieber tulee suomee ! oon oottanu tätä ihan sika kaua !+++
alan taas kirjottelee aktiivisemmin ku tuun kotii!
![]() |
| unelma. |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti