| pyöräiltii mäkkii aukun ja säteen kaa.. |
| sit ku tultii mäkist nii käytii nopee lidlis ja ostin 3 semmost coissantii jonka sisäl on suklaat(: sit tultii hetkeks nurkalle (: |
| sit ku mentii aukulle nii sen koira alko puree mun hiuksii :) |
| sit hilmaki tuli aukulle ja oltii sen kaaa |
| sit ku aukun piti mennä lääkärii nii mä ja säde mentii hetkeks hilmalle (: ja hilman käärmeeseen mä en koske O: |
| sit joskus illal vietii säteen koirat lenkille (: |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti