tiistai 5. kesäkuuta 2012

eile

pyöräiltii mäkkii aukun ja säteen kaa..





sit ku tultii mäkist nii käytii nopee lidlis ja ostin 3 semmost coissantii jonka sisäl on suklaat(:
sit tultii hetkeks nurkalle (:
sit ku mentii aukulle nii sen koira alko puree mun hiuksii :)

sit hilmaki tuli aukulle ja oltii sen kaaa 

sit ku aukun piti mennä lääkärii nii mä ja säde mentii hetkeks hilmalle (:
ja hilman käärmeeseen mä en koske O:

sit joskus illal vietii säteen koirat lenkille (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti