moooi ! menin tänää kymppii kouluu ja päästii 12 ku oli vaa joitai 9luokan päättötöit.
olin sit koulun jälkee jannin ja säteen kaa ja käytii nopee ostaa valtsust jätskii ja sit lähettii jannille (:.
oltii niil varmaa jotai pari tuntiii ja lähettii meille ja alettii tekee lettui ku oli ihan hirvee nälkä...
vedettii jannin kaa jotai 30 ja oli sit sen jälkee ihan hirvee olo :/.
sit säteen piti lähtee kotii syömää ja lähettii jannin kaa koulunpihalle jos me nähtii kia ja ilona jotka vaa huus joillekki -00 siel :D.
mentii sit niitten kaa koudalle ja sit joni tuli sinne ku janni halus ja ne vaa sääti siel jotai...lähin sit tulee kotii joskus puol 10 (: mut täs näit kuvii :
moikkaa ! (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti