keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

my heart is breathing for this, moment in time i´ll find the words to say

moii ! oon ollu kipee tän pari päivää, eli en menny maanantain enkä tänää kouluu mut meen varmaa huomen (: mut kävin maanantain äitin kaa jumbos apteekis ja käytii ostaa kaikkii läkkeit ! ois tosi kiva olla huomen   terve ku lähen huomenna ruotsii (: + en päässy siihe joulusatuu, mut ei mua haittaa sillee ku siin lapus jonka sain, nii siin sanottii et siihe haetaa tietynlaisii tanssioit eikä sillee et huonot tanssiat ei pääse ja  muutenki joka vuos tulee uus joulusatu....:)

oon ollu nyt tän pari päivää vaa noil vaatteil





oon kuunnellu nyt pelkkää one directionii...

ostettiii sit kans toi fluorisuuvesi maanantain (:


-.-

oon pelannu matildan kaa joka päivä unoo (:
heippa ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti